ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta strojní
  • ústav konstruování a částí strojů
  • Bakalářské práce - 12113
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta strojní
  • ústav konstruování a částí strojů
  • Bakalářské práce - 12113
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Testovací stand pro životnostní zkoušku drážkování hřídele reduktoru leteckého motoru

Experimental stand for life testing of splines on the reductor shaft in aircraft engine

Typ dokumentu
bakalářská práce
bachelor thesis
Autor
Hermann Denis
Vedoucí práce
Lopot František
Oponent práce
Biganovský Jakub
Studijní obor
bez oboru
Studijní program
Teoretický základ strojního inženýrství
Instituce přidělující hodnost
ústav konstruování a částí strojů
Obhájeno
2017-09-14



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Předmětem bakalářské práce je návrh úpravy testovacího standu pro životnostní zkoušku drážkování torzního hřídele reduktoru leteckého motoru. Upravený stand se má co možná nejvíce přiblížit provozním podmínkám tohoto hřídele. Pro detailnější měření je navrženo použití tenzometrů.
 
Subject of the thesis is redesign of experimental stand for life testing of splines on a reductor shaft in aircraft engine. The modified stand should be more accurate matching with the operational condition of quill shaft. For more detailed measurement is proposed use of strain gauges.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/72875
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (2.254Mb)
PRILOHA (2.696Mb)
PRILOHA (129.0Kb)
POSUDEK (564.9Kb)
POSUDEK (661.0Kb)
Kolekce
  • Bakalářské práce - 12113 [320]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV