ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Nepojmenovaný 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Masarykův ústav vyšších studií
  • oddělení veřejné správy a regionálních studií
  • Bakalářské práce - 32165
  • Nepojmenovaný
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Masarykův ústav vyšších studií
  • oddělení veřejné správy a regionálních studií
  • Bakalářské práce - 32165
  • Nepojmenovaný
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Hledat

Zobrazit pokročilé filtrySkrýt pokročilé filtry

Filtry

Filtry použijte na upřesnění výsledků vyhledávání.

Zobrazují se záznamy 1-10 z 73

  • Možnosti řazení:
  • Relevance
  • Název vzestupně
  • Název sestupně
  • Autor vzestupně
  • Autor sestupně
  • Vedoucí vzestupně
  • Vedoucí sestupně
  • Oponent vzestupně
  • Oponent sestupně
  • Datum publikování vzestupně
  • Datum publikování sestupně
  • Datum obhajoby vzestupně
  • Datum obhajoby sestupně
  • Výsledků na stránku:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100

Podnikatelský plán volnočasového centra Move It!, Business Plan Of Free Time Centre Move It! 

Michaela Nováková; Vedoucí práce: Dobrucká Lucia; Oponent práce: Fanta Petr (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-13)
Tato bakalářská práce obsahuje základní poznatky a informace k vytvoření podnikatelského plánu, které jsou následně aplikované v praktické části. Cílem této bakalářské práce je vypracování plánu na založení volnočasového ...

Vývoj nezaměstnanosti a pracovních příležitostí v Královehradeckém kraji, Development of Unemployment and Job Opportunities in Hradec Králové Region 

Eliška Svobodová; Vedoucí práce: Šilhánková Vladimíra; Oponent práce: Kučerová Zita (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-09)
Tato bakalářská práce je zaměřena na analýzu nezaměstnanosti a pracovních příležitostí v Královehradeckém kraji. Ke zjištění daných výsledků je využita metoda analýzy dat, která jsou získaná z portálů MPSV a ČSÚ. V teoretické ...

Špecifiká B2B marketingovej komunikácie v strojárenstve, Specifics of B2B Marketing Communication in Mechanical Engineering 

Patrícia Kalatová; Vedoucí práce: Štěpánek Petr; Oponent práce: Daňková Leona (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-09-07)
Predmetom bakalárskej práce je definovať špecifiká B2B marketingovej komuniká-cie v strojárenstve. Cieľom je analyzovať nástroje komunikačného mixu vybraného podniku s dôrazom na ich účinnosť v podniku. Prvá časť práce ...

Marketingový plán vybrané společnosti, Marketing Plan of the Selected Company 

Kristýna Krejsarová; Vedoucí práce: Štěpánek Petr; Oponent práce: Janouch Viktor (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-05)
Bakalářská práce se zabývá marketingovým plánováním společnosti damejidlo.cz s.r.o. Cílem práce je zhodnocení marketingového plánu a návrh kroků pro zlepšení. V teoretické části jsou představeny jednotlivé kroky marketingového ...

Studie proveditelnosti projektu automyčky, Feasibility Study of Car Wash Project 

Radan Dočekal; Vedoucí práce: Fanta Petr; Oponent práce: Koťátková Stránská Pavla (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-07)
V této práci je cílem vypracovat studii proveditelnosti, která bude sloužit jako podklad pro úvěrové instituce. Osnova byla přejata z metodických příruček, které se podobnou problematikou zabývají. Některé části byly ...

Marketingový plán pro firmu PROFIL NÁBYTEK, a.s., Marketing Plan for the Company PROFIL NÁBYTEK, a.s. 

Adam Kuba; Vedoucí práce: Štěpánek Petr; Oponent práce: Štědroň Bohumír (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-13)
Bakalářská práce se zabývá problematikou tvorby marketingové strategie u konkrétní-ho nábytkářského podniku. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část definuje základní pojmy marketingu a ...

Projektové řešení expanze vybrané společnosti, Projekt Solution of Expanding Selected Organization 

Dominik Batěk; Vedoucí práce: Fanta Petr; Oponent práce: Dobrucká Lucia (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-11)
Cílem této práce je vypracovat projektový plán na vytvoření pneuservisu pro vybranou firmu, působící v automobilovém průmyslu, který může sloužit jako podklad při expanzi. Konkrétně se projektový plán bude týkat analýzy ...

Projektový plán podnikové akce, The Project Plan of Company Event 

Mudrochová Magdalena; Vedoucí práce: Fanta Petr; Oponent práce: Cupal Libor (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-10)
Bakalářská práce se zabývá projektovým management, přičemž největší pozornost je věnována projektové fázi s důrazem na plánování projektu. V teoretické části jsou popsány základní pojmy projektového managementu a jeho ...

Komplexní využití sociálních sítí v personal brandingu, Complex Use of Social Media in Personal Branding 

Matyáš Batěk; Vedoucí práce: Štěpánek Petr; Oponent práce: Šikýř Martin (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-09)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou personal brandingu na sociálních sítích. V teoretické části zkoumá některé novodobé sociálních sítí, co je to personal branding a jaké metody se dají využít k jeho vybudování ...

Design jako nástroj konkurenceschopnosti, Design as a Tool of Competitiveness 

Adam Jirout; Vedoucí práce: Štěpánek Petr; Oponent práce: Míšek Karel (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-10)
Hlavním zaměřením bakalářské práce je analýza vývoje a trendů obalů. V první části budou nejdříve vymezeny pojmy důležité pro tuto bakalářskou práci jako obalový design, cirkulární ekonomika a ...
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • . . .
  • 8

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

Prohlížení

AutorDobrucká Lucia (27)Štěpánek Petr (22)Plzáková Lucie (17)Fanta Petr (10)Maštálka Martin (7)Šilhánková Vladimíra (7)Štědroň Bohumír (4)Antošová Gabriela (3)Hykš Ondřej (3)Hřebík František (3)... zobrazit dalšíKlíčové slovomarketing (10)Podnikatelský plán (10)Business plan (9)finanční plán (7)marketing plan (7)marketingový mix (7)Marketingový plán (6)marketingový plán (6)financial plan (5)marketing mix (5)... zobrazit další

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV