Prohlížení Bakalářské práce - 32165 dle předmětu "marketing mix"
Zobrazují se záznamy 1-4 z 4
-
Inovativní marketingové nástroje pro vybrané sportovní odvětví (případová studie, studie proveditelnosti)
; Vedoucí práce: Štěpánek Petr; Oponent práce: Jemala Marek
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-11)Tato bakalářská práce se zabývá problematikou nových trendů ve sportovním marketingu. Základním cílem je popsání a detailní analyzování nových trendů, které v oblasti sportovního marketingu nacházejí své uplatnění. Byly ... -
Marketingový plán vybrané společnosti ze sportovního odvětví (případová studie, studie proveditelnosti)
; Vedoucí práce: Štěpánek Petr; Oponent práce: Antošová Gabriela
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-09-01)Bakalářská práce se vypořádává v teoretické části s vysvětlením všech podstatných pojmů, které se poté z větší části objeví i v části praktické a budou tak ukázány názorně a v praxi. Praktická část začíná marketingovým ... -
Podnikatelský plán pro nové pohostinství v městě Dunajská Streda
; Vedoucí práce: Dobrucká Lucia; Oponent práce: Maštálka Martin
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-02-01)Předmětem bakalářské práce je vytvoření podnikatelského plánu, který se týká založení nového pub baru v Dunajské Stredě. Teoretická východiska, zejména právní úprava podnikání a struktura podni-katelského plánu, jsou hlavním ... -
Uvedení B2C značky ve specifických podmínkách segmentu sportovního oblečení
; Vedoucí práce: Štěpánek Petr; Oponent práce: Daňková Leona
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-14)Předložená bakalářská práce je zaměřena především na charakteristiku obchodování na internetu v rámci B2C e-commerce v České republice, definování výhod a nevýhod pro prodávajícího a spotřebitele, popis marketingu. V první ...