Marketingová strategie pro uvedení nové metody měření diurézy
Marketing Strategy for New Method of Measuring Diureshis
Type of document
diplomová prácemaster thesis
Author
Divišová Dana
Supervisor
Poušek Lubomír
Opponent
Plzeňská Simona
Field of study
Systémová integrace procesů ve zdravotnictvíStudy program
Biomedicínská a klinická technikaInstitutions assigning rank
katedra biomedicínské technikyDefended
2008-09-18Rights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Úkolem této diplomové práce je zmapovat současné metody měření diurézy, nalézt jejich slabá místa a rizika související s jejich užíváním. Cílem je nalezení a popsání nové vhodnější metody. Dále pro navrhnuté řešení vytvořit analýzy a účinnou marketingovou strategii. Při výběru strategie zohlednit požadavky potenciálních zákazníků, cílové skupiny a šíři spektra. The aim of this thesis is to map the current methods of measuring the diuresis, to find their weak spots and risks related to their utilisation. The task is to find and describe new more suitable method. And then create analyse and effective marketing strategy for propposed solution. It is important to take into account the demands of the potencial customers, target groups and amplitude of spectra while choosing the strategy.
Collections
- Diplomové práce - 17110 [1011]