Marketingová strategie pro uvedení nové metody měření diurézy
Marketing Strategy for New Method of Measuring Diureshis
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Divišová Dana
Vedoucí práce
Poušek Lubomír
Oponent práce
Plzeňská Simona
Studijní obor
Systémová integrace procesů ve zdravotnictvíStudijní program
Biomedicínská a klinická technikaInstituce přidělující hodnost
katedra biomedicínské technikyObhájeno
2008-09-18Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Úkolem této diplomové práce je zmapovat současné metody měření diurézy, nalézt jejich slabá místa a rizika související s jejich užíváním. Cílem je nalezení a popsání nové vhodnější metody. Dále pro navrhnuté řešení vytvořit analýzy a účinnou marketingovou strategii. Při výběru strategie zohlednit požadavky potenciálních zákazníků, cílové skupiny a šíři spektra. The aim of this thesis is to map the current methods of measuring the diuresis, to find their weak spots and risks related to their utilisation. The task is to find and describe new more suitable method. And then create analyse and effective marketing strategy for propposed solution. It is important to take into account the demands of the potencial customers, target groups and amplitude of spectra while choosing the strategy.
Kolekce
- Diplomové práce - 17110 [1011]