Reengineerng studijního oboru biomedicínská a klinická technika
Reengineering of study program biomedical and clinical techniques
Type of document
bakalářská prácebachelor thesis
Author
Vrtišková Lucie
Supervisor
Poušek Lubomír
Opponent
Hozman Jiří
Field of study
Biomedicínská a klinická technikaStudy program
Biomedicínská a klinická technikaInstitutions assigning rank
katedra biomedicínské technikyDefended
2006-06-27Rights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Úkolem této práce je vytvořit komplexní plán pro reengineering jednoho produktu z hlediska marketingového mixu pro FBMI, a sice pro studijní obor biomedicíncká a klinická technika. Na základě zhodnocení současného stavu, provedení průzkumu ve formě ankety mezi současnými studenty a prostudování platné legislativy by měl být vytvořen nový studijní plán. V návaznosti na to, by se měly vytipovat další oblasti produktu, jenž potřebují změnu, a závěru by měly být zváženy možnosti rozšíření nabídky produktů poskytovaných FBMI. The aim of this work is to make the complete plan for reengineering of one product from FBMI using marketing mix. This product is the study program biomedical and clinical techniques. New study plan should be made after summing up contemporary situation, carrying out a survey for students and studying valid legislation. It should be find out also the other directions to change the product and the way how to expand the FBMI product offer.
Collections
- Bakalářské práce - 17110 [869]