Nové trendy zdravotní péče se zaměřením na spokojenost pacientů (domácí péče a domovy důchodců)
New trends in health care service focused on patient satisfaction (home health care and rest homes)
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Divišová Dana
Vedoucí práce
Poušek Lubomír
Oponent práce
Hozman Jiří
Studijní obor
Biomedicínská a klinická technikaStudijní program
Biomedicínská a klinická technikaInstituce přidělující hodnost
katedra biomedicínské technikyObhájeno
2006-09-19Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
úkolem této práce je provést rozbor možností strategického rozvoje služeb v oblasti domácí zdravotní péče a možností v oblasti služeb pro občany v důchodovém věku z pohledu strategické komunikace a marketingového mixu. D8le se zaměřit z marketingového micu na produkt (službu) a navrhnout možné varianty nových produktů a cílové skupiny zákazníků. Při zpracování zohlednit potřeby regionu, celé České republiky a výhledově potřeb většího regionu. Dále navrhnout reálnou firmu, kde by bylo možno tento produkt poskytovat. the aim of this thesis is to analyze possibilities of strategical developmnet od services in the field of home health care and possibilities in the dield of services for retired persons. Considering the strategical communication and the marketing mix. Main focus is on the product (service), on proposal of variants of n ex products and on finding new target groups of customers. The thesisi is composed with considering of the state of the relevant market sector in the Czech republic. Finally, important part is to project real firm, that will offer the described product.
Kolekce
- Bakalářské práce - 17110 [869]