Optimalizace termodynamického modelu jednoválcového motoru
Optimization of single cylinder thermodynamic model
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Vodička Ivo
Vedoucí práce
Doleček Vít
Oponent práce
Červenka Libor
Studijní obor
bez oboruStudijní program
Teoretický základ strojního inženýrstvíInstituce přidělující hodnost
ústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidelPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tato bakalářská práce se zabývá, kromě rešerše obvyklých konstrukčních řešení závodních motocyklových motorů, sestavením termodynamického modelu a jeho optimalizací, která má přinést zlepšení výkonových charakteristik při předpokládaném způsobu použití. This bachaleor thesis solves, except of backround search of commonly used technical solution of race motorcycle engines, compilation of thermodynamic model and its optimization, in order to improve power characteristics due to expected usage.
Kolekce
- Bakalářské práce - 12120 [287]