Konstrukční návrh ovládání vypínání rozjezdové spojky pro pneumatický řadicí robot.
Design of clutch disengagement control for a pneumatic shifting robot.
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Zicha Martin
Vedoucí práce
Pakosta Jiří
Oponent práce
Miláček Ondřej
Studijní obor
Konstruování podporované počítačemStudijní program
StrojírenstvíInstituce přidělující hodnost
ústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidelPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Bakalářská práce se zabývá výpočtem a konstrukčním návrhem ovládání rozpínací spojky pro pneumatický řadící robot, sloužící k testování převodových skříní. Při konstrukci zařízení je kladen důraz na univerzalitu, aby bylo možné provádět zkoušky životnosti a spolehlivosti převodových skříní, pro širokou škálu různých typů a modelů převodovek, které se testují samostatně a také na válcové brzdě jako součást motorového ústrojí. Výsledné zařízení je navrženo tak, aby mohlo rozpínat hydraulicky, hydraulicko-mechanicky a s malou úpravou i mechanicky ovládané spojky. This thesis deals with calculation and structural design of a control system for start-off clutches on a shifting pneumatic robot used for testing gearboxes. The device will be universally designed for testing service life and reliability for a wide range of different types of gearboxes. The gearboxes can be tested stand-alone and on a roller blade as a part of an engine. The device will be able to control hydraulically, hydraulic-mechanically and with little modification mechanically operated clutches.
Kolekce
- Bakalářské práce - 12120 [297]