Analýza úrovně strategického řízení stavebních společností
Analysis of level of strategic management of construction companies
Type of document
bakalářská prácebachelor thesis
Author
Hrabák Ondřej
Supervisor
Tomek Aleš
Opponent
Čásenský Martin
Field of study
Management a ekonomika ve stavebnictvíStudy program
Stavební inženýrstvíInstitutions assigning rank
katedra ekonomiky a řízení stavebnictvíRights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Tato bakalářská práce je zaměřena na strategické řízení vybraných předních společností podnikajících ve stavebním odvětví. V první kapitole jsou popsány nejprve jednotlivé fáze procesu strategického řízení obecně a poté charakterističnost strategického řízení v souvislosti se stavebnictvím. V praktické části jsou postupně představeny zkoumané společnosti a identifikovány jejich korporátní strategie. Následuje srovnání míry aplikování strategického řízení v dotyčných společnostech. Na základě poznatků z teoretické i praktické části jsou na závěr formulovány návrhy a doporučení v oblasti strategického řízení pro tuzemského lídra ve stavebním odvětví. This bachelor thesis is focused on strategic management of selected leading companies in the construction industry. The first chapter initially describes the individual phases of the strategic management process in general and then the characteristics of strategic management in the context of construction. In the practical part, the companies surveyed are successively presented and their corporate strategies are identified. Then the comparison of the rate of application of strategic management in the concerned companies follows. On the basis of the theoretical and the practical findings, proposals and recommendations on strategic management for the domestic leader in the construction sector are formulated.
Collections
- Bakalářské práce - 11126 [536]