Technologické postupy sanace pražcového podloží
Technological processes of trackbed rehabilitation
Type of document
bakalářská prácebachelor thesis
Author
Mašková Zuzana
Supervisor
Břešťovský Petr
Opponent
Lojda Vít
Field of study
Konstrukce a dopravní stavbyStudy program
Stavební inženýrstvíInstitutions assigning rank
katedra železničních stavebRights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Tato práce se zabývá problematikou sanace pražcového podloží, popisuje vznik chyb a deformací a jejich výskyt v konstrukci pražcového podloží. Dále je zde rozebírán geotechnický průzkum a přípravné práce před zahájením vlastních opravných prací. Hlavním obsahem bakalářské práce je popis technologických postupů sanace pražcového podloží technologiemi se snášením a bez snášení kolejového roštu. V kapitole zabývající se technologií sanace pražcového podloží se snášením kolejového roštu je stručně popsána aplikace moderních technologií automatického navádění stavebních strojů. V rámci technologie bez snášení kolejového roštu jsou popsány a srovnány vybrané sanační stroje. Poslední část pak obsahuje porovnání obou technologií. This thesis deals with problems of trackbed rehabilitation, it informs about origins of defects and failures and their occurence in trackbed construction. In the next part, there is an analysis of geotechnical survey and preparatory work before the initiation of redevelopment work. Most importantly, the thesis focuses on technological processes of trackbed rehabilitation through the use of technology with and without track grillage dismantling. In the chapter dealing with the technology with track grillage dismantling, the apliction of modern technologies of automatic machine guidance is briefly described here. In terms of the technology without track grillage dismantling, there are described and compared several chosen machines for the trackbed rehabilitation. The last part contains a comparison of both technologies.