ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta informačních technologií
  • katedra teoretické informatiky
  • Bakalářské práce - 18101
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta informačních technologií
  • katedra teoretické informatiky
  • Bakalářské práce - 18101
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Neuronová síť pro hraní Pokeru

Neural Network-based Poker Bot

Typ dokumentu
bakalářská práce
bachelor thesis
Autor
Hanuš Marek
Vedoucí práce
Buk Zdeněk
Oponent práce
Drchal Jan
Studijní obor
Teoretická informatika
Studijní program
Informatika
Instituce přidělující hodnost
katedra teoretické informatiky



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Tato bakalářská práce se zabývá vytvořením umělé inteligence pro karetní hru poker s využitím umělých neuronových sítí. Na rozdíl od ostatních projektů, které se věnují tématice umělé inteligence ve hrách, je v této práci neuronová síť použita jako jediné rozhodovací kritérium a její výstupy přímo odpovídají tahům hráče. Hráči se zlepšují za pomoci metody posilovaného učení připomínající styl, kterým se učí lidé, tedy ze svých zkušeností. Výsledky testování ukázaly, že takto vytvořená neuronová síť hraje na podobné úrovni jako rekreační hráč.
 
This bachelor thesis deals with creating artificial inteligence for poker using artifical neural networks. Unlike other projects, that focus on artificial inteligence for games, neural network is not just one of many parts in big algorithm, but it decides which moves to take on its own. Players use reinforcement learning to improve their play. Tests show that neural network trained this way plays on similar level as recreation player.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/70525
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (914.6Kb)
POSUDEK (111.6Kb)
POSUDEK (111.0Kb)
Kolekce
  • Bakalářské práce - 18101 [351]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV