Podnikatelský plán: Změna zastoupení na českém trhu dermokosmetických produktů
Bussines Plan: Changing Representation on the Czech Market of Dermo-cosmetics Products
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Koudelka Tomáš
Vedoucí práce
Čámská Dagmar
Oponent práce
Scholleová Hana
Studijní obor
Řízení a ekonomika průmyslového podnikuStudijní program
Ekonomika a managementInstituce přidělující hodnost
oddělení ekonomických studiíObhájeno
2017-02-15Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Bakalářská práce je zaměřena na tvorbu podnikatelského plánu, konkrétně bakalářská práce mapuje současnou reálnou situaci ve společnosti. Hlavním tématem je změna výhradního zastoupení společnosti formou založení filiálky. Cílem bakalářské práce je vypracování podnikatelského plánu a návrh vhodné strategie, která má společnosti pomoci založit filiálku a hospodařit s disponibilními prostředky. Práce je tvořena z teoretické a praktické části. Teoretická část se zabývá samotnou podstatou podnikání, objasněním základních pojmů úzce spjatých se základy podnikání a právními předpisy, které je nutné dodržovat. Nastíněny jsou i základy marketingu pro podnikatele a financování podniku. Praktická část mapuje reálnou situaci v organizaci. Obsahuje konkrétní popis podnikatelského záměru a stěžejní je vypracovaný podnikatelský plán, který má pomoci společnosti lépe hospodařit se svými prostředky a nalézt nejvhodnější strategii zaujetí žádoucí pozice na trhu. Výsledkem je doporučený výběr konceptu, respektive strategie, která se zrealizuje a využije ke změně výhradního zastoupení dermokosmetických produktů na českém trhu. The thesis is focused on the development of a business plan, more specifically, it maps the current state of company. The main theme is the change in supreme representation of the company through creating a subsidiary office. The goal of the thesis is to develop a business plan and to devise a suitable strategy, in order to help the company to create a subsidiary office and to maintain functioning with disposable resources. The paper is composed of theoretical and practical parts. The theoretical part is concerned with the general core of commerce and entrepreneurship, definition of fundamental terminology and interdependencies, moreover, the legal framework which the business activities subordinate to. Basic notions of marketing and financing of business are discussed. The practical part revolves around the current situation in an organization. It is comprised of the report of the business intentions and gravitates towards the business plan, which is designed to aid the company to expand its potential with its resources within the business cycle and to attain a strategy, favourable to expand its position in the market in the long run. The result is a recommended set of concepts, a strategy respectively, which will be materialised and will use the supreme representation for the change in dermo-cosmetic product on the Czech market.
Kolekce
- Bakalářské práce - 32163 [623]