Nehodovost na vybraných úsecích komunikací v Praze ve vztahu k dopravní infrastruktuře
Accident Rate on Selected Road Sections in Prague
Type of document
diplomová prácemaster thesis
Author
Kácovský Jaroslav
Supervisor
Padělek Tomáš
Opponent
Mach Jaroslav
Field of study
Dopravní systémy a technikaStudy program
Technika a technologie v dopravě a spojíchInstitutions assigning rank
ústav dopravních systémůRights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Předmětem diplomové práce "Nehodovost na vybraných úsecích komunikací v Praze ve vztahu k dopravní infrastruktuře" je zhodnotit současný postup analýzy dopravní nehodovosti a nastínit nový vhodnější, který by vedl ke snížení počtu závažných dopravních nehod (nehod s usmrcením nebo těžkým zraněním osob). Praktický výstup práce představují bezpečnostní inspekce na vybraných rizikových lokalitách na území hlavního města Prahy. The subject of the master thesis "Accident Rate on Selected Road Sections in Prague in Relation to Traffic Infrastructure" is to assess the current method of traffic accidents analysis and to outline the new and more appropriate one, which would reduce the number of serious road accidents (fatal accidents or accidents with serious injuries). Practical output of this work represent safety inspections on selected risky locations in Prague.
Collections
- Diplomové práce - 16112 [424]