Plán marketingové komunikace pro firmu AGS Trade s.r.o.
Marketing communications plan for the company AGS Trade s.r.o.
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Mangl Jiří
Vedoucí práce
Joudalová Barbora
Oponent práce
Jílková Petra
Studijní obor
Projektové řízení inovací v podnikuStudijní program
Řízení rozvojových projektůInstituce přidělující hodnost
oddělení manažerských studiíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
V této diplomové práci je řešeno téma vytvoření plánu marketingové komunikace pro divizi firmy AGS Trade s. r. o. V teoretické části jsou objasněna vybraná teoretická východiska, jako jsou cíle komunikace, situační analýza, STP proces, vybrané nástroje marketingové komunikace a trendy v marketingové komunikaci. Praktická část se věnuje analýze společnosti AGS Trade s. r. o. se zaměřením na divizi Paintballgame.cz a nový produkt Junior Paintball. Krom analýzy firmy je zde provedena analýza konkurence, segmentace zákazníků, analýza současného stavu komunikace a dotazníkový výzkum v konkrétním segmentu. Na základě zjištěných informací je vytvořen plán marketingové komunikace pro divizi Paintballgame.cz a také návrh pro ověření jeho úspěšnosti. V závěru je zhodnocení celé diplomové práce a poukázání na její přínos. This diploma thesis focuses on creating a marketing communication plan for a division of AGS Trade, s.r.o. The first part of the thesis sets a theoretical background and deals with topics such as the goals of communication, situational analysis, STP process, marketing communication tools and trends. The second part then applies this theory to analyse the company AGS Trade, s.r.o. while focusing on its division - Paintballgame.cz and its new product Junior Paintball. An analysis of the company, its competition and current state of communication is presented as well as customer segmentation followed by a research in a selected segment. Based on the acquired information, a marketing communication plan for Paintballgame.cz is created alongside a proposed process to measure and evaluate its effectiveness. This thesis is then concluded with a summary and a brief overview of the benefits it provides.
Kolekce
- Diplomové práce - 32116 [895]