Podnikatelský plán na založení podniku
Business Plan for Establishing Company
Type of document
diplomová prácemaster thesis
Author
Dojáček Pavel
Supervisor
Švecová Lenka
Opponent
Dobrucká Lucia
Field of study
Projektové řízení inovací v podnikuStudy program
Řízení rozvojových projektůInstitutions assigning rank
oddělení manažerských studiíRights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Tato diplomová práce shrnuje základní poznatky potřebné k založení nového konkrétního malého či středního podniku. Je rozdělena do dvou částí, na teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou definovány základní pojmy podnikání, analyzovány vlastnosti malých a středních podniků, dále struktura a náležitosti podnikatelského plánu. V části druhé, praktické, je zpracovaný konkrétní podnikatelský plán pro založení malého podniku, se všemi potřebnými náležitostmi, nabízející služby v oblasti automobilového průmyslu. Poptávka po službách podniku je rozpracována ve formě pesimistických, realistických a optimistických scénářů. This diploma thesis summarizes the basic knowledge needed to establish a new specific small or medium enterprise. It is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part defines the basic concepts of entrepreneurship, analyzes the properties of small and medium-sized enterprises and the structure and requirements of the business plan. In the second part, practical, there is a specific business plan for setting up a small business, with all the requisites, offering services in the automotive industry. Demand for business services is developed in the form of pessimistic, realistic and optimistic scenarios.
Collections
- Diplomové práce - 32116 [905]