Školní řád a jeho zavedení do systému školy
School Rulles and Its Implementation to the School Systems
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Pejzl Jaroslav
Vedoucí práce
Vobořilová Jarmila
Oponent práce
Dobrovská Dana
Studijní obor
Učitelství odborných předmětůStudijní program
Specializace v pedagogiceInstituce přidělující hodnost
oddělení pedagogických a psychologických studiíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Bakalářská práce podrobuje obsahové analýze vybraný okruh školních řádů používaných v současné praxi. Cílem je z uvedeného šetření zjistit, zda školní řády naplňují minimální právní rámec podle školského zákona. Šetření bylo provedeno na vzorku školních řádů, které svojí působností spadají do sekundárního typu vzdělávání, tj. gymnázií a středních škol technického zaměření. Získaná data byla porovnána s povinným obsahem vyplývajícím ze školského zákona a byla interpretována ve vztahu ke stanoveným kritériím v předmětné práci včetně doporučení a uvedení vzorových školních řádů pro jednotlivé stupně vzdělávání (mateřské školy, základní a střední školy). The Bachelor thesis is trying to analyse chosen sphere of school rules used in present practise. Purpose of presented research is to ascertain if the school rules fulfil minimal legal framework along the School Law. Research was done with a sample of school rules derived from Secondary schools - Grammer schools and Technical high schools. Obtained relevant data was compared to the compulsory content in accordance with The Scholl Law and was interpreted with continuity of defined criteria. The thesis contains suggestions and samples od school rules for a different types of school (infantschools, basic schools and high schools) too.
Kolekce
- Bakalářské práce - 32151 [1271]