ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Masarykův ústav vyšších studií
  • katedra inženýrské pedagogiky
  • Bakalářské práce - 32151
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Masarykův ústav vyšších studií
  • katedra inženýrské pedagogiky
  • Bakalářské práce - 32151
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Stres v pedagogické profesi

Stress in Teaching Profession

Typ dokumentu
bakalářská práce
bachelor thesis
Autor
Pacáková Jana
Vedoucí práce
Vobořilová Jarmila
Oponent práce
Dobrovská Dana
Studijní obor
Učitelství odborných předmětů
Studijní program
Specializace v pedagogice
Instituce přidělující hodnost
oddělení pedagogických a psychologických studií



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Bakalářská práce se zabývá problematikou stresu v pedagogické profesi. Cílem je zjistit, do jaké míry učitelé vybraných škol subjektivně vnímají své povolání za stresující, do jaké míry jim hrozí syndrom vyhoření a jaké stresové faktory na ně při výkonu povolání působí. Tato data byla získána anonymním dotazníkovým šetřením na dvou vybraných středních školách, výsledky byly vyhodnoceny a porovnány mezi sebou. Zjištěná data informují o nejvýznamněji hodnocených stresorech a riziku Burnout oslovených učitelů a rozdílech mezi oslovenými středními školami.
 
This Bachelor thesis deals with the issue of stress in the teaching profession. The aim is to determine to what extent teachers of the selected schools subjectively perceive their profession as stressful to what extent they risk burnout and stress factors on which these professional acts. This data was obtained by anonymous questionnaire at two selected secondary schools, the results were analyzed and compared with each other. The observed data evaluated informed of the most significant stressors and risk Burnout addressed teachers and differences between the addressed secondary schools.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/70066
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (3.948Mb)
POSUDEK (275.7Kb)
POSUDEK (286.6Kb)
PRILOHA (420.0Kb)
Kolekce
  • Bakalářské práce - 32151 [1304]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV