Vývoj systému řízení SSZ v aplikaci MATLAB pro mikrosimulační model PVT VISSIM
Control System Development of Traffic Signal Control in MATLAB for PTV VISSIM
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Skružný Filip
Vedoucí práce
Koukol Milan
Oponent práce
Krčál Jan
Studijní obor
Inteligentní dopravní systémyStudijní program
Technika a technologie v dopravě a spojíchInstituce přidělující hodnost
ústav dopravní telematikyPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tato diplomová práce je věnována vývoji systému řízení světelného signalizačního zabezpečení pro mikrosimulační modely v PTV Vissim. Systém řízení je vyvíjen v programu Matlab a modely v PTV Vissim ovládá skrze COM (komponentový objektový model) rozhraní. Dále se práce věnuje optimalizaci v testování modelů ve smyslu zjednodušení práce při testování různých scénářů na jednom modelu. Celkově jde hlavně o představení nových možností v řízení a testování mikrosimulačních modelů pomocí Matlabu. Jedná se o poměrně novou, ne příliš zmapovanou cestu, která by mohla alespoň lidem na fakultě pomoci rozšířit obzory a zefektivnit práci s modely. This master's thesis is aimed to control system development of traffic signal control for microsimulation models in PTV Vissim. The control system is being developed in Matlab program and it controls models in PTV Vissim through COM (Component Object Model) interface. Papers are also dedicated to optimization in model testing in a sense of simplify the work during testing several scenarios within one model. The overall aim is to present new possibilities in controlling and testing microsimulation models via Matlab. It is considered to be a quite new, not very well-known and used approach which could help to broaden horizons and make working with traffic models more efficient. At least for the people from the faculty.