Společenská odpovědnost Mercedes-Benz Financial Services
Corporate Social Responsibility of Mercedes-Benz Financial Services
Type of document
bakalářská prácebachelor thesis
Author
Trochová Klára
Supervisor
Cupal Libor
Opponent
Onderková Stanislava
Field of study
Řízení a ekonomika průmyslového podnikuStudy program
Ekonomika a managementInstitutions assigning rank
oddělení ekonomických studiíRights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou společenské odpovědnosti podniku. Hlavním cílem práce je zhodnocení společensky odpovědných aktivit vybraného podniku. Vybraným podnikem je Mercedes-Benz Financial Services Česká republika s.r.o. Bakalářská práce se dělí na teoretickou a praktickou část. V teoretické části práce je představení koncepce CSR, historie, teorie stakeholderů, tři pilíře CSR, nástroje komunikace CSR a postup zavedení CSR do nové společnosti. Praktická část představuje společnost MBFS ČR s.r.o. a analyzuje její současný stav společensky odpovědných aktivit. Dále následuje výzkumná část, která je formou dotazníkového šetření. Výsledky výzkumu jsou analyzovány a sumarizovány a na jejich základě je navrženo zlepšení v rámci CSR v podniku. The bachelor thesis maps problems of Corporate Social Responsibility. The aim of the thesis is to evaluate the CSR of selected company. The selected company is MercedesBenz Financial Services Czech Republic s.r.o. The thesis is divided into the theoretical part and the practical part. The theoretical part contains a presentation of the CSR concept, the history, the stakeholder theory, the three pillars of CSR, the CSR communication tools and the process of implementation CSR to a new company. The practical part introduces the company MBFS ČR s.r.o. and analyses current status of its corporate social activities. Another part is followed by the research which in the form of a questionnaire. The research results are summarized and analysed, based on them there are suggests of CSR improvements inside the company.
Collections
- Bakalářské práce - 32163 [625]