Motivace a stimulace k inovacím a kreativitě
Motivation and Stimulation to Innovation and Creativity
Type of document
bakalářská prácebachelor thesis
Author
Slavíček Josef
Supervisor
Emrová Lenka
Opponent
Tureckiová Michaela
Field of study
Řízení a ekonomika průmyslového podnikuStudy program
Ekonomika a managementInstitutions assigning rank
oddělení ekonomických studiíRights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Cílem této bakalářské práce je zhodnocení, co motivuje zaměstnance v daném podniku ke kreativitě a inovacím a co je naopak demotivuje. První část práce uvádí do problematiky motivace, kreativity a inovací a uvádí vztahy mezi těmito jevy. Praktická část práce je věnována identifikaci motivačních faktorů v dané společnosti provedením dotazníkového šetření. Na základě zjištěných poznatků jsou navrhnuta opatření, která přispějí ke zvýšení motivace pracovníků ke kreativitě, tvorbě inovací, a tak umožní podniku zaujmout lepší postavení v hospodářské soutěži. The aim of this Bachelor thesis is to evaluate what motivates employees to be creative and innovative and what causes the opposite reaction. The first part introduces into the topic of motivation, creativity and innovation and shows the relationships between them. The practical part is devoted to identifying the motivating factors in the company through the survey. Based on results of the research were suggested measures which will help to increase staff motivation to creativity, to innovation and will enable the company to take a better competitive position on market.
Collections
- Bakalářské práce - 32163 [623]