Mystery shopping - Marketingový výzkum v praxi
Mystery Shopping - Using of Marketing Research
Type of document
bakalářská prácebachelor thesis
Author
Samcová Šárka
Supervisor
Mynaříková Lenka
Opponent
Cupal Libor
Field of study
Řízení a ekonomika průmyslového podnikuStudy program
Ekonomika a managementInstitutions assigning rank
oddělení ekonomických studiíRights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalářská práce se zabývá metodou Mystery Shopping, pomocí níž hodnotí kvalitu poskytovaných služeb na šesti vybraných pobočkách České pošty, s. p. v Praze a Táboře. Práce se zaměřuje na hodnocení nabízených služeb, konkrétně Zákaznické karty, pracovníků jednotlivých poboček a jejich následného porovnání. Teoretická část zmiňuje oblast marketingového výzkumu, který je důležitý z hlediska pochopení daného tématu, pojmů a je v přímé návaznosti právě na Mystery Shopping, kterému je věnována pozornost v druhé kapitole teoretické části. Praktická část se zabývá marketingovým výzkumem v praxi, hodnotí jednotlivé pobočky z hlediska daných kritérií, předkládá následná souhrnná doporučení a návrhy na zlepšení poskytované služby. This bachelor thesis deals with method called Mystery Shopping, which evaluates quality of provided services in 6 selected branches Česká pošta, s. p. In Prague and Tabor. Thesis is focused on evaluation of offered services, specifically on customer card, employees of each branch and their subsequent comparison. The theoretical part mentions the area of marketing research, which is important to understand the topic of the thesis, terms and it is directly connected to the mystery shopping, which is mentioned in the second chapter of the theoretical part. The practical part deals with marketing research in practice. Here I evaluate each branch in terms of the given criteria, followed by a summary of recommendations and suggestions for services improvement.
Collections
- Bakalářské práce - 32163 [623]
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Hodnocení kvality služeb vybraného mobilního operátora pomocí metody Mystery Shopping
Author: Richard Ramisch; Supervisor: Jílková Petra; Opponent: Jirkovská Blanka
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-14)Tématem bakalářské práce je využití marketingové metody Mystery Calling u mobilních operátorů. V teoretické části jsou popisovány jednotlivé kapitoly týkající se jak marketingového výzkumu, tak Mystery Shoppingu samotného. ... -
Mystery Shopping v řetězci obchodů BUSHMAN
Author: Leština Miroslav; Supervisor: Mynaříková Lenka; Opponent: Stehlíková Petra
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-04)Bakalářská práce se zabývá metodou marketingového výzkumu zvanou Mystery shopping. Práce zahrnuje informace o marketingu služeb, popis metody Mystery shopping a proč tuto metodu využívat. Prak-tická část se zabývá provedením ... -
Mystery calling ve vybraných společnostech
Author: Merva Josef; Supervisor: Uličná Štěpánka; Opponent: Jílková Petra
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-19)Cílem bakalářské práce je zhodnocení kvality nabízených služeb zákaznickou podporou pomocí metody mystery calling. Práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou. V teoretické části se zabývám aktivním a pasivním ...