Návrh marketingové akce pro nábor do týmu Rainbow Cheerleaders
Marketing Event Plan for the Rainbow Cheerleader's Team Recruitment
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Doskočilová Kristýna
Vedoucí práce
Joudalová Barbora
Oponent práce
Čermáková Tamara
Studijní obor
Řízení a ekonomika průmyslového podnikuStudijní program
Ekonomika a managementInstituce přidělující hodnost
oddělení ekonomických studiíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Práce se zabývá vypracováním konkrétního marketingového plánu za účelem náboru dalších dětí do týmu Rainbow cheerleaders. Přínosem této práce je zmapování možností oslovení vhodné cílové skupiny a konkrétní plán marketingové akce s cílem získat nové zájemce na další období. V teoretické části práce srovnávám dvě varianty marketingového plánu. První plán je vytvořený J. Westwoodem a druhý autory K. E. Clow a D. Baack. Dále je teoretická část věnována popisu jednotlivých položek plánu J. Westwooda. V praktické části zpočátku popisuji již proběhlý a nepříliš zdařený nábor z důvodu nepřipravenosti a poté aplikuji kostru marketingového plánu J. Westwooda na další plánovaný nábor do týmu. Podrobně jsou zde popisovány užité marketingové nástroje a potřebný rozpočet. V závěru práce je provedeno zhodnocení realizovaného plánu náboru a podány návrhy pro další nábory. This work mainly deals with developing a specific marketing plan to recruit more children to team Rainbow cheerleaders. The contribution of this work is to analyze the possibility of reaching an appropriate target audience and creating a specific plan of marketing campaigns to attract new people for another period. In the theoretical part I compare two different marketing plans. The first one made by J. Westwood and the second one by K. E. Clow, D. Baack. The theoretical part focuses on a description of each part of the plan by J. Westwood. In the practical part I describe a recruitment that took place in September and was not too successful. Then I apply the structure by J. Westwood on a marketing plan for the next planned recruitment in January. Marketing tools and the necessary budget are also described in detail. In the conclusion there is an evaluation of the implemented recruitment and some suggestions to improve the future plan.
Kolekce
- Bakalářské práce - 32163 [614]