Možnosti využívání sociálních sítí podniky
Social media and their utilisation for companies
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Machatová Patricie
Vedoucí práce
Jirkovská Blanka
Oponent práce
Šikýř Martin
Studijní obor
Personální management v průmyslových podnicíchStudijní program
Ekonomika a managementInstituce přidělující hodnost
oddělení ekonomických studiíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tato bakalářská práce pojednává o sociálních sítích, které mohou být využí-vány jako nástroje moderní personalistiky. Nástroje, pomocí kterých se můžou firmy propagovat, zviditelnit a v ideálním případě najít nové kvalitní zaměstnance. Práce nejprve představí možnosti využívání sociálních sítí pro personální účely, následně popíše tři často využívané sociální sítě v pracovním prostředí - Facebook, Twitter a LinkedIn. Praktická část práce je založená na dotazníkovém šetření, jehož předmětem je zmapování situace využívání sociálních sítí na vzorku sta firem z různých pracovních sektorů. This thesis deals with the internet networking websites which can be used as tools of modern human resources management. Such tools enable companies to market themselves, gain publicity, and in an optimum condition also find new skilled employees. Firstly the work introduces options of application of social networking websites for the personnel purposes, secondly it describes three frequently used social networks in the workplace - Facebook, Twitter and LinkedIn. The practical part is based on a survey designed to analyse the situation of the use of social networks in a sample of one hundred companies from different sectors of work.
Kolekce
- Bakalářské práce - 32163 [614]