Zobrazit minimální záznam

Mystery shopping in personal agency



dc.contributor.advisorCupal Libor
dc.contributor.authorLiďáková Kristýna
dc.date.accessioned2017-06-07T16:04:01Z
dc.date.available2017-06-07T16:04:01Z
dc.date.issued2017-05-03
dc.identifierKOS-593779609805
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/69779
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá metodou zvanou mystery shopping v souvislosti s hodnocením pracovníků v personální agentuře. V teoretické části shrnuje dosavadní poznatky o dané metodě, dále se zabývá podobami hodnocení zaměstnanců a základními pojmy týkající se agenturního zaměstnávání. V praktické části jsou vyhodnoceny výsledky provedeného mystery shoppingu a analyzován systém hodnocení zaměstnanců v personální agentuře.cze
dc.description.abstractThe bachelor thesis deals with the method of mystery shopping in connection with evaluation of employees in a personnel agency. The theoretical part summarizes previous knowledge about the given method, discusses other forms of evaluation of employees and basic terms concerning agency employment. In the practical part, the results of the mystery shopping are evaluated and the staff assessment system in the personnel agency is analyzed.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectMystery shopping, fiktivní zákazník, utajený nákup, hodnocení zaměstnanců, agenturní zaměstnávánícze
dc.subjectMystery shopping, secret customer, employee evaluation, agency employmenteng
dc.titleMystery shopping v personální agentuřecze
dc.titleMystery shopping in personal agencyeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.date.accepted
dc.contributor.refereeHrabcová Radka
theses.degree.disciplinePersonální management v průmyslových podnicíchcze
theses.degree.grantoroddělení ekonomických studiícze
theses.degree.programmeEkonomika a managementcze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam