Mystery shopping v personální agentuře
Mystery shopping in personal agency
Type of document
bakalářská prácebachelor thesis
Author
Liďáková Kristýna
Supervisor
Cupal Libor
Opponent
Hrabcová Radka
Field of study
Personální management v průmyslových podnicíchStudy program
Ekonomika a managementInstitutions assigning rank
oddělení ekonomických studiíRights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalářská práce se zabývá metodou zvanou mystery shopping v souvislosti s hodnocením pracovníků v personální agentuře. V teoretické části shrnuje dosavadní poznatky o dané metodě, dále se zabývá podobami hodnocení zaměstnanců a základními pojmy týkající se agenturního zaměstnávání. V praktické části jsou vyhodnoceny výsledky provedeného mystery shoppingu a analyzován systém hodnocení zaměstnanců v personální agentuře. The bachelor thesis deals with the method of mystery shopping in connection with evaluation of employees in a personnel agency. The theoretical part summarizes previous knowledge about the given method, discusses other forms of evaluation of employees and basic terms concerning agency employment. In the practical part, the results of the mystery shopping are evaluated and the staff assessment system in the personnel agency is analyzed.
Collections
- Bakalářské práce - 32163 [623]