Analýza produktového portfolia značky Nespresso
Analysis of the Product Portfolio Nespresso
Type of document
bakalářská prácebachelor thesis
Author
Krejčí Kristýna
Supervisor
Jílková Petra
Opponent
Kovardinská Andrea
Field of study
Personální management v průmyslových podnicíchStudy program
Ekonomika a managementInstitutions assigning rank
oddělení ekonomických studiíRights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalářská práce se zabývá analýzou produktového portfolia společnosti Nespresso. Cílem závěrečné práce je analyzovat současnou produktovou strategii na spotřebitelském trhu a na základě provedených analýz navrhnout vhodná doporučení a produktové inovace firmy, které zlepší konkurenceschopnost. Analýzy jsou prováděny pomocí metod BCG matice a dotazníkového šetření, na jejichž základě jsou stanovena příslušná doporučení. This bachelor thesis deals with the analysis of the product portfolio of Nespresso. The aim of the final thesis is to analyze the current product strategy in the consumer market and to analyze the proposed recommendations and product innovations of the company, which will improve the competitiveness of the market. The analyzes are performed using BCG matrix and questionnaire investigations, on the basis of which the relevant recommendations are set.
Collections
- Bakalářské práce - 32163 [623]