Získávání zaměstnanců se zaměřením na online marketing
Recruitment Focusing Online Marketing
Type of document
bakalářská prácebachelor thesis
Author
Hořejší Nikola
Supervisor
Šimonová Klára
Opponent
Prajer Jan
Field of study
Personální management v průmyslových podnicíchStudy program
Ekonomika a managementInstitutions assigning rank
oddělení ekonomických studiíRights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalářská práce se zabývá využitím online marketingu při získávání zaměstnanců. Práce je zaměřena především na sociální sítě, pracovní portály a webové stránky. Teoretická část obsahuje popis personálních činností a možnosti využití internetu při získávání zaměstnanců. V praktické části je analyzováno využití online marketingu při získávání zaměstnanců v konkrétní firmě. Výsledky vyhodnocení slouží jako podklad pro rozsáhlejší využití online aktivity ke zviditelnění podniku a rozšíření povědomí o obsazovaných pozicích. This bachelor thesis deals with the use of online marketing for recruiting employees. The text is focusing mainly on social media, work portals and web sites. The theoretical part provides a description of human resources activities and the possibilities of using the Internet when recruiting new people. The practical part analyzes the use of online marketing when recruiting people in a specific company. The results serve as a base for wider use of online presence in order to make the company more visible and raise awareness about the available job openings.
Collections
- Bakalářské práce - 32163 [614]