Marketingové komunikační nástroje
Marketing Communication Tools
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Holubec Ondřej
Vedoucí práce
Joudalová Barbora
Oponent práce
Koťátková Stránská Pavla
Studijní obor
Personální management v průmyslových podnicíchStudijní program
Ekonomika a managementInstituce přidělující hodnost
oddělení ekonomických studiíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tato bakalářská práce pojednává o jednotlivých marketingových komunikačních nástrojích běžně užívaných právnickými subjekty a v podnikatelských společnostech. Získané znalosti jsou aplikovány ke zlepšení marketingové komunikace firmy Bystrouška spol. s r.o. vůči jednotlivým cílovým skupinám dané společnosti. Cílem této práce je zanalyzovat současný stav dané komunikace a vyvodit případné návrhy pro její zefektivnění. This bachelor thesis deals with various marketing communication tools commonly used by legal entities and in business companies. The acquired knowledge is applied to improve the marketing communication of Bystrouška spol. s r.o. to the individual target groups of the company. The aim of this work is to analyze the current state of the communication and to draw up possible suggestions for its streamlining.
Kolekce
- Bakalářské práce - 32163 [623]