Zásuvné moduly aplikace Dráček III - výuka základů algoritmizace
Dragon III plugins - algorithmization education
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Slabý Ondřej
Vedoucí práce
Chludil Jiří
Oponent práce
Richtr Radek
Studijní obor
Softwarové inženýrstvíStudijní program
InformatikaInstituce přidělující hodnost
katedra softwarového inženýrstvíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tato práce je pokračováním projektu Dráček, který se zaměřuje na podporu výuky dětí prvního stupně základní školy pomocí tabletů. Důležitou částí projektu je právě aplikace na tablety s operačním systémem Android. Hlavním cílem práce bylo vytvořit nové výukové moduly, které rozšiřují aplikaci o výuku základů algoritmizace. Druhotným cílem bylo otestovat uživatelské rozhraní stávajících i nových modulů s žáky základní školy. Vlastní práce obsahuje analýzu, návrh a implementaci pěti nových modulů pro aplikaci Dráček. Součástí každého modulu je kromě samotného cvičení také editor pro tvorbu nových a úpravu existujících zadání. Moduly jsou připraveny k běžnému používání, nicméně před jejich nasazením bude vhodné sjednotit jejich grafické provedení. This thesis is a continuation of the project Dráček, which aims to support elementary school education using mobile devices. The project consists of a modular Android application, which then uses specific modules to provide exercises for specific education fields. The main goal of this thesis was to create new modules, extending the current module set to provide exercises focused on learning the basics of algorithmization. The secondary goal was to subject both new and old modules to usability testing with elementary school pupils. The thesis contains analysis, design and implementation of five new modules for the application. Each module also contains an editor, which enables the user to create and modify the tasks for each exercise. Created modules are ready for use, although their user interface should first be unified with all other modules.
Kolekce
- Bakalářské práce - 18102 [1729]