Řízené a naváděné stavební stroje v dopravním stavitelsví
Machine Control Systems in Transportation Construction
Type of document
bakalářská prácebachelor thesis
Author
Lejskeová Lucie
Supervisor
Žák Josef
Opponent
Suda Jan
Field of study
Konstrukce a dopravní stavbyStudy program
Stavební inženýrstvíInstitutions assigning rank
katedra silničních stavebRights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalářská práce Řízené a naváděné stavební stroje v dopravním stavitelství se věnuje popisu současných technologií v oblasti automatického řízení strojů. Práce je rozdělená do čtyř hlavních částí. První část obecně popisuje systémy používané k řízení a navádění strojů. Druhá část se věnuje samotným strojům používaných v dopravním stavitelství a jejich konkrétními systémy řízení a navádění. Třetí část uvádí metody, kterými můžeme zkontrolovat kvalitu provedených prací strojů. V poslední části jsou uvedeny přípustné odchylky pro jednotlivé typy vrstev vozovky. Práci uzavírá shrnutí poznatků z předchozích kapitol a vyhodnocení použitelnosti uvedených systémů pro vybranou konstrukční vrstvu vozovky. The bachelor thesis Machines control systems in transportation constructions is dedicated to the description of present technologies in the field of automatic machine control. The thesis is divided into four main parts. The first part deals with the general description of systems used for controlling the machinery. The second part is focused on machinery used in transport engineering and its specific control systems. The third part introduces methods that are utilized for inspection of the quality of realized machinery tasks. The last part of the thesis describes potential errors within individual types of pavement layers. The thesis is closed with a summary of the findings from the previous chapters and evaluation of the usability of the presented systems for chosen constructional pavement layers.
Collections
- Bakalářské práce - 11136 [223]