Analýza a vyhodnocení interní komunikace ve stavebním podniku
Analysis and Evaluation of Internal Communication in Construction Company
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Fliegerová Lucie
Vedoucí práce
Frková Jana
Oponent práce
Nováková Vladimíra
Studijní obor
Management a ekonomika ve stavebnictvíStudijní program
Stavební inženýrstvíInstituce přidělující hodnost
katedra ekonomiky a řízení stavebnictvíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Cílem autora bakalářské práce je přednést aktuální přehled současné literatury v oblasti interní komunikace. Analyzovat stav interní komunikace ve středně velkém stavebním podniku. Pro výzkum autor využívá jedné z kvalitativních metod výzkumu veřejného mínění- dotazníkového šetření. Další výzkum byl prováděn prostřednictvím krátkého polostrukturovaného interview o charakteristice stavu interní komunikace v podniku. Získaná data jsou kvalitativní i kvantitativní. Studie dokazuje, že interní komunikace je nedílnou součástí stavebního podniku. Vybraný podnik si v této oblasti drží vysoký standard. Autor v závěru práce doporučuje vedení firmy vytvoření komunikační strategie na další období. The aim of the bachelor thesis is to present the current overview of contemporary literature in the field of internal communication. Analyze the state of internal communication in a medium-sized construction company. For research, the author uses one of the qualitative methods of public opinion research - a questionnaire survey. Further research was conducted through a brief semi-structured interview on the state of internal communication in the company. The obtained data are both qualitative and quantitative. The study shows that internal communication is an integral part of a construction company. The selected business holds a high standard in this area. At the end of the thesis, the author recommends the management of the company to create a communication strategy for the next period.
Kolekce
- Bakalářské práce - 11126 [536]