Score table - Android
Score table - Android
dc.contributor.advisor | Chludil Jiří | |
dc.contributor.author | Klusák Michal | |
dc.date.accessioned | 2017-06-07T15:53:30Z | |
dc.date.available | 2017-06-07T15:53:30Z | |
dc.date.issued | 2017-05-18 | |
dc.identifier | KOS-587864610805 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10467/69335 | |
dc.description.abstract | Tato bakalářská práce se zabývá vytvořením frameworku (šablony) a jeho následnému použití v mobilní aplikaci pro zaznamenávání aktuálního stavu kolektivních sportovních zápasu pro operační systém Android. Nejprve jsem analyzoval několik sportů typu soupeř proti soupeři (např. fotbal, hokej, tenis atd.) a jejich společných vlastností, a poté jsem rozmyslel vlastnosti budoucích entit, z nichž bude výsledný celek složen. Vše následoval důkladný návrh těchto entit a také návrh grafického rozložení prvků na obrazovce zařízení pro fotbal. Na základě analýzy a návrhu byla provedena implementace již zmíněného frameworku, jeho následné využití při implementaci plně funkční aplikace pro fotbal a prototypu pro tenis a hokej. Nakonec bylo vše podrobeno vhodným testům kvůli objevení případných chyb. Výsledkem je tedy funkční mobilní aplikace sloužící k zaznamenávání stavu zápasu fotbalu a již zmíněné prototypy. Tato data lze následně posílat na server k případnému přenášení informací na jakékoliv zařízení. To umožní uživateli aplikace poskytnout aktuální informace o průběhu utkání komukoliv na světě na jakékoliv zařízení s připojením k internetu. Vytvořený framework však lze v budoucnu použít k implementaci aplikace i pro jiné sporty s rozdílnými pravidly. | cze |
dc.description.abstract | This bachelor thesis shows the creation of a framework (template) and its usage in the mobile application to record current status of collective sports match for Android operating system. At first I analyzed several player versus player types of sports (e.g. football, hockey, tennis, etc.) and their common features, and then I thought about properties of future entities from which the final product will be composed. After that followed a thorough design of these entities as well as the design of a graphical layout of the elements on screen of the device for football. Based on analysis and design, I implemented already mentioned framework, its subsequent use in implementation of a fully functional application for football and prototype application for tennis and hockey. Everything was subjected to appropriate tests to detect any errors. The result is a functional mobile application for recording the status of football match and already mentioned prototypes. This data can then be sent to the server to transfer information to any device. This will allow the user of the application to provide up-to-date information on the course of the match to anyone in the world on any device with an internet connection. However, the framework can be used in the future, to implement the application for other different sports with different rules. | eng |
dc.language.iso | CZE | |
dc.publisher | České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum. | cze |
dc.publisher | Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre. | eng |
dc.rights | A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html | eng |
dc.rights | Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html | cze |
dc.subject | Mobilní aplikace, Android, Android Studio, Java, framework, sdílení stavu utkání, sportovní zápas, fotbal, hokej, tenis, JUnit, UI Automator, Firebase autentizace | cze |
dc.subject | Mobile application, Android, Android Studio, Java, framework, sharing state of play, sport match, football, hockey, tennis, JUnit, UI Automator, Firebase authentication | eng |
dc.title | Score table - Android | cze |
dc.title | Score table - Android | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.type | bachelor thesis | eng |
dc.date.accepted | ||
dc.contributor.referee | Jeschke Lukáš | |
theses.degree.discipline | Softwarové inženýrství | cze |
theses.degree.grantor | katedra softwarového inženýrství | cze |
theses.degree.programme | Informatika | cze |
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
-
Bakalářské práce - 18102 [1608]