CRM systémy v neziskovém sektoru
CRM Systems in Non-profit Organizations
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Rous Tomáš
Vedoucí práce
Náplava Pavel
Oponent práce
Evan Tomáš
Studijní obor
Informační systémy a managementStudijní program
InformatikaInstituce přidělující hodnost
katedra softwarového inženýrstvíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tato bakalářská práce se zabývá CRM systémy v neziskovém sektoru. Cílem rešeršní části práce je seznámit čtenáře se specifiky neziskového sektoru a s problematikou CRM systémů. Cílem praktické části je analýza, návrh a implementace CRM systému Salesforce ve vybrané neziskové organizaci. Na základě zkušeností s implementací byl vytvořen seznam doporučení pro nasazování CRM systému v neziskovém sektoru. Hlavním výsledkem této práce je nasazený CRM systém, který bude reálně používaný neziskovou organizací LATA. Další přínos práce spočívá v tom, že ji lze brát jako návod pro nasazování systému od Salesforce, čímž pomůže budoucím implementátorům při jejich prvních realizacích. Práce je také doplněna o vyhodnocení přínosů a shrnutí časové náročnosti projektu. This bachelor thesis deals with the CRM systems in non-profit organizations. The objective of theoretical part is to introduce non-profit sector and CRM systems. The practical part describes an analysis, proposal and implementation of CRM system of Salesforce Company in selected non-profit organization. There has been described list of best-practices for implementing CRM system in non-profit organization, what is based on previous experience. Main result of this thesis is implemented CRM system, which is going to be used by non-profit organization LATA. Added value of this thesis is in that it can be used as a manual for implementing Salesforce system. In the future, this manual helps implementators during the first implementation. Last part of this thesis describes evaluation of benefits and project duration summary.
Kolekce
- Bakalářské práce - 18102 [1729]