Výukové tahové RPG
Educational turn-based RPG
Type of document
bakalářská prácebachelor thesis
Author
Havlík Tomáš
Supervisor
Balík Miroslav
Opponent
Šimeček Ivan
Field of study
Softwarové inženýrstvíStudy program
InformatikaInstitutions assigning rank
katedra softwarového inženýrstvíRights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Cílem bakalářské práce je vytvoření funkčního prototypu tahové hry na hrdiny s výukovými prvky. Popisuje použité konvenční herní a výukové postupy a snaží se vytvořit unikátní kombinaci mezi tahovým bojovým systémem a dynamickým výukovým systémem, který zkouší uživatele ze čtení japonských znaků. Znaky se vybírají na základě chybovosti. The aim of this bachelor thesis is to create a functional prototype of an educational role-playing game. It introduces conventional gameplay and educational practices used and attempts to create a unique synergy between the turn-based combat system and a dynamic learning system, which queries the user on readings of Japanese characters. The latter is tailored to the specific player -- characters are chosen depending on past mistakes.
Collections
- Bakalářské práce - 18102 [1729]