Posouzení ekonomické výhodnosti převážení paliva vzduchem - fueltankeringu
Evaluation of Economic Benefits of Transporting Fuel Through Air - Fueltankering
Type of document
bakalářská prácebachelor thesis
Author
Kundrata Roman
Supervisor
Frynta Jiří
Opponent
Absolon Stanislav
Field of study
Profesionální pilotStudy program
Technika a technologie v dopravě a spojíchInstitutions assigning rank
ústav letecké dopravyDefended
2017-01-23Rights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Předmětem bakalářské práce "Posouzení ekonomické výhodnosti převážení paliva vzduchem - fueltankeringu" je analýza a posouzení výhodnosti různých kombinací plnění letounu palivem. Analýza a posouzení se uskutečňují na základě rozdílných vlastností letišť, vlastností paliva, a to s ohledem na jejich dostupnost a cenu a množiny dalších vlastností spojených s lety. Tyto hodnoty jsou voleny náhodně volbou náhodných čísel a využity k analyzování dvou druhů provozu, provozované dvěma typy letounů a dvou rozmezí cen. Ohled je brán na náklady na nákup paliva a technické opotřebení letounu. Cíl bakalářské práce je stanovit, které kombinace jsou v konkrétním případě nejlevnější a především, které vlivy způsobily takový výsledek. The subject of the bachelor thesis "Evaluation of Economic Benefits of Transporting Fuel Through Air - Fueltankering" is an analysis and assessment of benefits of different combinations of fueling an aircraft based on different properties of airports, fuel with regard to price and availability and a set of properties with regard to these flights. These values are chosen randomly and are used to analyse two types of operation operated by two types of aircraft with two sets of prices applied. Consideration is given to the costs of purchasing fuel as well as costs arising from technical wear during these operations. The main goal of this bachelor thesis is to assess which combination is in each case the least expensive and specify what factors influenced this outcome.
Collections
- Bakalářské práce - 16121 [708]