Audiohra: Počítačová hra se zvukovým výstupem bez grafického rozhraní
GUI-less Audiogame
Type of document
bakalářská prácebachelor thesis
Author
Hejná Markéta
Supervisor
Sporka Adam
Opponent
Valta Jan
Field of study
Softwarové systémyStudy program
Otevřená informatikaInstitutions assigning rank
katedra počítačůDefended
2017-06-15Rights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Cílem této práce bylo vytvořit počítačovou audiohru určenou primárně lidem se zrakovým postižením, která by byla ovládaná pomocí klávesnice a MIDI kláves. V první části práce jsou představeny některé z již existujících her pro nevidomé, z nichž se ale žádná výrazněji nepodobá zadané hře. Dále se práce zaměřuje na návrh hry, kde jsou popsány herní prvky a mechaniky. Dokument popisuje postup při implementaci hry podle návrhového dokumentu. V závěru práce je popsán průběh testování hry s uživateli a návrhy na možná rozšíření hry. The aim of this work was to create a GUI-less audiogame intended primarly for visually impaired people and controlled by computer keyboard and MIDI keyboard. The first part of the document is focused on learning about existing games for blind people, of which none were considerably similar to the assigment of this work. This document also contains Game Design Document where the game elements and mechanics are described, and covers the methods used while implementing the game according to the GDD. The final part of the work describes testing the game with users and ideas for further extension of the game.
Collections
- Bakalářské práce - 13136 [1056]