Generování webových šablon pro 2D skeletální animace postav
Generating web templates for 2D skeletal character animationľ
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Trněný Michal
Vedoucí práce
Sedláček David
Oponent práce
Žára Ondřej
Studijní obor
Softwarové systémyStudijní program
Otevřená informatikaInstituce přidělující hodnost
katedra počítačůObhájeno
2017-06-15Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
TRNĚNÝ, Michal: Generování webových šablon pro 2D skeletální animace postav. [Bakalářská práce] - České vysoké učení technické v Praze. Fakulta elektrotechnická, Katedra počítačů. Vedoucí: Ing. David Sedláček, Ph.D. Předmětem práce je tvorba generátoru interaktivních scén, které jsou založeny na 2D skeletálních animacích. Generátor je součástí editorového okna Unity a a jeho výstupem je šablona pro webovou prezentaci . Interaktivní celky jsou pak ovládany skripty v nezávislých modulech. Použitelnost generátoru je demonstrována vygenerováním šablon pro propagační stránku hry End of Line vyvíjené v Unity. Skeletální animace byly připraveny v programu Spine. V první části se práce zabývá specifikací podkladů a animačními technikami použitelnými pro výslednou webovou stránku. Druhá část práce se zabývá výběrem technologie pro manipulace s animacemi a jejich výkonnostním porovnáním. Následující kapitoly pak charakterizují nástroj samotný a konfigurační soubory, které nástroj generuje. V závěru se práce zabývá skriptem webové stránky a samotnými interaktivními scénami. TRNĚNÝ, Michal: Generating web templates for 2D skeletal character animation. [Bachelor thesis] - Czech Technical University in Prague. Faculty of Electrical Engineering, Department of computers. Supervisor: Ing. David Sedláček, Ph.D. The subject of the thesis is to create a generator of interactive scenes that are based on 2D skeletal animations. The generator is made as a editor window in Unity and its output is a template for web presentation with interactive units managed by scripts in independent modules. Generator usage is tested by generating templates for the webpage of the game developed in Unity called End of Line. Skeletal animations were prepared in the Spine animation software. The second part of the thesis deals with the selection of technology for manipulation with animations and their performance comparisons. The following chapters then describe the tool itself and the configuration files that the tool generates. Finally, the thesis deals with the script of the website and the interactive scenes themselves.
Kolekce
- Bakalářské práce - 13136 [1124]