Zobrazování komplexní vegetace v Unreal Engine
Complex Vegetation Rendering in Unreal Engine
Type of document
diplomová prácemaster thesis
Author
Švecová Kateřina
Supervisor
Bittner Jiří
Opponent
Hovora Jan
Field of study
Počítačová grafika a interakceStudy program
Otevřená informatikaInstitutions assigning rank
katedra počítačové grafiky a interakceDefended
2017-06-20Rights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Tato práce se zabývá zobrazováním komplexní vegetace v Unreal Engine. V práci jsou popsány obecné techniky zobrazení a generování vegetace. Dále se práce zabývá zobrazováním vegetace v Unreal Engine 4. Výsledkem práce je popsané testování hranic kvality a kvantity zobrazení vegetačních celků v Unreal Engine 4 a nástroj na poloautomatické generování krajiny v různých ročních obdobích. This thesis is focused on display of complex vegetation in Unreal Engine. There are common techniques of generation and displaying described in the thesis. Next the thesis deals with displaying of vegetation in Unreal Engine 4. Described testing of limits between quality and quantity of displaying of vegetation complexes in Unreal Engine4 and the tool for semiautomatic generation of landscape in different seasons are the result of the work.
Collections
- Diplomové práce - 13139 [413]