Implementace seriózní hry pro edukaci dětí v diabetes mellitus typ I
Implementation of serious game to support children´s education in diabetes mellitus I
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Zubková Natálie
Vedoucí práce
Novák Daniel
Oponent práce
Mráz Miloš
Studijní obor
Systémy a řízeníStudijní program
Kybernetika a robotikaInstituce přidělující hodnost
katedra řídicí technikyObhájeno
2017-06-20Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tato bakalářská práce je o vývoji edukační hry pro děti s diabetem prvního typu. Cílem této práce je usnadnit těmto dětem edukaci o jejich nemoci, ale také obohatit hru o návod pro děti, které diabetes nemají, ale chtěly by se o nemoci něco dozvědět. Práce popisuje dnešní dostupné zábavné prostředky pro edukaci dětí, návrh a implementaci nových edukačních prostředků hry ve vývojovém prostředí Unity3D a model glykémie, který je pro každého diabetika denní součástí života. V závěru je popsáno testování s diabetickými dětmi prvního typu a jejich rodiči a porovnání jejich znalostí před a po testování hry. This bachelor thesis deals with the development of educational game for children suffering from type one diabetes. The aim of this thesis is to help these children with education about their disease but also to enrich the game by tools for children who are not suffering from type one diabetes but who would like to learn about this disease. This thesis describes available tools for entertaining education, the concept and implementation of new educational tools of the game using the development platform Unity3D and model of blood glucose concentration, which is part of daily life of diabetic. The very last part deals with testing on diabetic children of the first type diabetes and comparison of their knowledge before and after the game.
Kolekce
- Bakalářské práce - 13135 [476]