Analýza tržní pozice firmy
Market position analysis
Type of document
diplomová prácemaster thesis
Author
Malý Jan
Supervisor
Roučková Iveta
Opponent
Černohous Josef
Field of study
Ekonomika a řízení elektrotechnikyStudy program
Elektrotechnika, energetika a managementInstitutions assigning rank
katedra ekonomiky, manažerství a humanitních vědDefended
2017-06-15Rights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Obsahem této práce je marketingová analýza trhu s průmyslovými elektronkami. Cílem práce je provést marketingovou analýzu tržní pozice firmy Tesla ElectronTubes na českém trhu. Tato práce tedy popisuje výrobky Tesla ElectronTubes, popisuje její konkurenci a popisuje jejích zákazníky na českém trhu. This diploma thesis focuses on marketing analyses for vacuum tubes market. The aim of this thesis is to make a marketing analysis of the market position of Tesla ElectronTubes on the Czech market. The content of this work is description of Tesla ElectronTubes products, its competitors and its customers on the Czech market.
Collections
- Diplomové práce - 13116 [545]