Analýza tržní pozice firmy
Market position analysis
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Malý Jan
Vedoucí práce
Roučková Iveta
Oponent práce
Černohous Josef
Studijní obor
Ekonomika a řízení elektrotechnikyStudijní program
Elektrotechnika, energetika a managementInstituce přidělující hodnost
katedra ekonomiky, manažerství a humanitních vědObhájeno
2017-06-15Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Obsahem této práce je marketingová analýza trhu s průmyslovými elektronkami. Cílem práce je provést marketingovou analýzu tržní pozice firmy Tesla ElectronTubes na českém trhu. Tato práce tedy popisuje výrobky Tesla ElectronTubes, popisuje její konkurenci a popisuje jejích zákazníky na českém trhu. This diploma thesis focuses on marketing analyses for vacuum tubes market. The aim of this thesis is to make a marketing analysis of the market position of Tesla ElectronTubes on the Czech market. The content of this work is description of Tesla ElectronTubes products, its competitors and its customers on the Czech market.
Kolekce
- Diplomové práce - 13116 [557]