ČVUT DSpace
  • Search DSpace
  • Čeština
  • Login
  • Čeština
  • Čeština
View Item 
  •   ČVUT DSpace
  • Czech Technical University in Prague
  • Masaryk Institute of Advanced Studies
  • Department of Economic Studies
  • Bachelor Theses - 32163
  • View Item
  • Czech Technical University in Prague
  • Masaryk Institute of Advanced Studies
  • Department of Economic Studies
  • Bachelor Theses - 32163
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Tvorba marketingového plánu a jeho poslání v malé firmě

Marketing Plan Creation for Small Business

Type of document
bakalářská práce
bachelor thesis
Author
Mejzrová Lucie
Supervisor
Kavan Michal
Opponent
Joudalová Barbora
Field of study
Řízení a ekonomika průmyslového podniku
Study program
Ekonomika a management
Institutions assigning rank
oddělení ekonomických studií
Defended
2017-02-15



Rights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item record
Abstract
Tématem této bakalářské práce je tvorba marketingového plánu v konkrétní společnosti. V první části se věnuje základním teoretickým pojmům v oblasti marketingu, které jsou důležité pro úspěšné sestavení marketingového plánu. Jsou to pojmy jako je marketingové plánování, marketingový mix, SWOT analýza apod. V druhé - praktické části aplikuji poznatky z první části do praxe, tedy sestavuji konkrétní marketingový plán pro danou společnost. Jsou zde uvedené jednotlivé body, bez kterých by marketingový plán nebyl marketingovým plánem, včetně situační analýzy, rozebrání marketingového mixu u služeb apod. V závěru se věnuji doporučením na vylepšení, na které by se společnost měla zaměřit.
 
The subject of this Bachelor thesis is the marketing plan in a certain company. The first part deals with basic theoretical marketing concepts , which are necessary to know for building a successful marketing plan. These concepts are for example marketing planning, marketing mix, SWOT analysis, etcetera. In the second part, the practical part, I apply my knowledge from the theory into the practice by building a specific marketing plan for the company. There are mentioned various points, without which the marketing plan is not a marketing plan (complete), including situational analysis (site analysis) and the service marketing mix analysis, etcetera. The end of my Bachelor theses I dedicate to suggestions for improvements which the company should focus on.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/68192
View/Open
PLNY_TEXT (1.109Mb)
POSUDEK (433.0Kb)
POSUDEK (352.3Kb)
PRILOHA (2.563Mb)
PRILOHA (352.3Kb)
Collections
  • Bakalářské práce - 32163 [669]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Useful links

CTU in PragueCentral library of CTUAbout CTU Digital LibraryResourcesStudy and library skillsResearch support

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV