Optimalizace zážehového motoru s výkonovou tubínou
Optimization of a Spark Ignition Engine with Power Turbine Technology
dc.contributor.advisor | Bolehovský Ondřej | |
dc.contributor.author | Kohout Petr | |
dc.date.accessioned | 2017-04-25T17:37:39Z | |
dc.date.available | 2017-04-25T17:37:39Z | |
dc.date.issued | 2017-01-06 | |
dc.identifier | KOS-587865108805 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10467/68131 | |
dc.description.abstract | V této magisterské diplomové práci je vytvořen simulační výpočetní model pro zjišťování potenciálu výkonové turbiny připojené k benzinovému zážehovému motoru. Při simulacích je implementován pokročilý model zachycující výskyt klepání. Dále je průběh vývinu tepla při zařazené výkonové turbině upravován pomocí faktorů vlivu oproti původnímu modelu bez výkonové turbiny. Těmito úpravami je podchycen vliv podmínek ve válci na spalovací proces. | cze |
dc.description.abstract | Computational simulation model is created in this Master's thesis in order to scrutinize potential benefits of power turbine implemented in gasoline spark-ignition engine. Phenomenon of knocking is simulated using advanced knocking model. Furthermore, heat release is adjusted compared to the model without a power turbine, because of different conditions in the cylinders. The influence of different conditions is modeled using so called effect factors. | eng |
dc.language.iso | CZE | |
dc.publisher | České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum. | cze |
dc.publisher | Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre. | eng |
dc.rights | A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html | eng |
dc.rights | Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html | cze |
dc.subject | benzinový zážehový motor, výkonová turbina, simulace, klepání,faktor vlivu,GT-POWER,turbocompound,využití odpadního tepla | cze |
dc.subject | gasoline spark-ignition engine, power turbine, simulation, GT-POWER, turbocompound, knocking, effect fact,waste heat recovery | eng |
dc.title | Optimalizace zážehového motoru s výkonovou tubínou | cze |
dc.title | Optimization of a Spark Ignition Engine with Power Turbine Technology | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.type | master thesis | eng |
dc.date.accepted | 2017-02-08 | |
dc.contributor.referee | Pohořelský Luděk | |
theses.degree.discipline | Dopravní, letadlová a transportní technika | cze |
theses.degree.grantor | ústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidel | cze |
theses.degree.programme | Strojní inženýrství | cze |
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
-
Diplomové práce - 12120 [429]