Zobrazit minimální záznam

Optimization of a Spark Ignition Engine with Power Turbine Technology



dc.contributor.advisorBolehovský Ondřej
dc.contributor.authorKohout Petr
dc.date.accessioned2017-04-25T17:37:39Z
dc.date.available2017-04-25T17:37:39Z
dc.date.issued2017-01-06
dc.identifierKOS-587865108805
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/68131
dc.description.abstractV této magisterské diplomové práci je vytvořen simulační výpočetní model pro zjišťování potenciálu výkonové turbiny připojené k benzinovému zážehovému motoru. Při simulacích je implementován pokročilý model zachycující výskyt klepání. Dále je průběh vývinu tepla při zařazené výkonové turbině upravován pomocí faktorů vlivu oproti původnímu modelu bez výkonové turbiny. Těmito úpravami je podchycen vliv podmínek ve válci na spalovací proces.cze
dc.description.abstractComputational simulation model is created in this Master's thesis in order to scrutinize potential benefits of power turbine implemented in gasoline spark-ignition engine. Phenomenon of knocking is simulated using advanced knocking model. Furthermore, heat release is adjusted compared to the model without a power turbine, because of different conditions in the cylinders. The influence of different conditions is modeled using so called effect factors.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectbenzinový zážehový motor, výkonová turbina, simulace, klepání,faktor vlivu,GT-POWER,turbocompound,využití odpadního teplacze
dc.subjectgasoline spark-ignition engine, power turbine, simulation, GT-POWER, turbocompound, knocking, effect fact,waste heat recoveryeng
dc.titleOptimalizace zážehového motoru s výkonovou tubínoucze
dc.titleOptimization of a Spark Ignition Engine with Power Turbine Technologyeng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.date.accepted2017-02-08
dc.contributor.refereePohořelský Luděk
theses.degree.disciplineDopravní, letadlová a transportní technikacze
theses.degree.grantorústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidelcze
theses.degree.programmeStrojní inženýrstvícze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam