Marketingový projekt kulturní události
Marketing Project of the Cultural Event
Type of document
bakalářská prácebachelor thesis
Author
Toť Tomáš
Supervisor
Kavan Michal
Opponent
Joudalová Barbora
Field of study
Řízení a ekonomika průmyslového podnikuStudy program
Ekonomika a managementInstitutions assigning rank
oddělení ekonomických studiíDefended
2016-09-14Rights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdf
Metadata
Show full item recordAbstract
Tato práce řeší pořádání koncertu jako komplexní projekt. Cílem této práce je vytvořit projekt, který bude uskutečněn v roce 2016. Proto se zaměřím na veškeré potřebné položky pro uspořádání, jako jsou hlavní aktéři, místo, technické vybavení, personální zajištění, propagace a kalkulace nákladů. Některá data byla poskytnuta zadavatelem projektu, ostatní byla zjištěna osobně. Veškeré praktické informace pochází z osobní zkušenosti. Pomocí bodu zvratu jsem zjistil minimální počty potřebných prodaných lístků na pokrytí nákladů. Vymodelováním výnosových variant jsem načrtl možné výnosové scénáře. Výsledkem této práce je tedy přesné číselné stanovení nákladů a výnosů. Přínosem této práce je možnost jejího univerzálního využití, po dosazení vlastních dat, pro další pořádání kulturních událostí. The subject of this thesis is to plan and organize a musical event in a way of a complex project. The aim is to compose a project which will take place in 2016. I will therefore focus on the main pillars of the event such as actors, place of the event, technical equipment, security and personnel and facilities and lastly, promotion and initial costs. Some of the data was provided by the project leader, the rest was a subject of my personal research. The general knowledge comes from a personal experience. I have analyzed the amount of tickets that need to be sold in order to fully cover the project expenses. To calculate the potential revenues I have drafted a couple of scenarios. The outcome of this work is to lay down a breakdown of expenditures and revenues of this project. This thesis can be used as a contribution to every general project after retrieving the essential data that aims to be related to a cultural event.
View/ Open
Collections
- Bakalářské práce - 32163 [585]