Zobrazit minimální záznam

Marketing Management in Company Premiere Cinemas s.r.o.



dc.contributor.advisorNováková Lenka
dc.contributor.authorPavlíček Martin
dc.date.accessioned2016-10-17T09:42:46Z
dc.date.available2016-10-17T09:42:46Z
dc.date.issued2016-05-05
dc.identifierKOS-761770152005
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/66570
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá marketingovým řízením společnosti v zábavním průmyslu. Jedná se o společnost Premiere Cinemas s.r.o., která provozuje síť multikin na území České republiky. Tato práce je zaměřena na její pražskou pobočku sídlící v Hostivaři. Cílem práce je analýza marketingového řízení této společnosti a následné vypracování námětů na jeho možné zlepšení. Výsledkem jsou tedy návrhy na rozšíření či změnu marketingových činností.cze
dc.description.abstractThis bachelor thesis deals with the issue of marketing management of company in the entertainment industry. It is a company named Premiere Cinemas Ltd., which runs a chain of multiplexes in the Czech Republic. This work is aimed at its Prague office branch based in Hostivař. The purpose is to analyze marketing management of the company and then drafting suggestions for its possible improvement. The results are therefore proposals for extending or changing marketing activities.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfeng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfcze
dc.subjectMarketing; řízení; společnost; multikino; marketingový mix; strategický marketing; taktický marketingcze
dc.subjectMarketing; management; company; multiplex; marketing mix; strategic marketing; tactical marketingeng
dc.titleMarketingové řízení ve společnosti Premiere Cinemas s.r.o.cze
dc.titleMarketing Management in Company Premiere Cinemas s.r.o.eng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.date.accepted2016-09-14
dc.contributor.refereeCupal Libor
theses.degree.disciplineŘízení a ekonomika průmyslového podnikucze
theses.degree.grantoroddělení ekonomických studiícze
theses.degree.programmeEkonomika a managementcze


Soubory tohoto záznamu


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam