Profesní a osobní rozvoj manažerů - potřeby a priority
Professional and Personal Managers Development - Needs and Priorities
Type of document
bakalářská prácebachelor thesis
Author
Nikolli Karolína
Supervisor
Tureckiová Michaela
Opponent
Škorňová Eva
Field of study
Řízení a ekonomika průmyslového podnikuStudy program
Ekonomika a managementInstitutions assigning rank
oddělení ekonomických studiíDefended
2016-09-13Rights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdf
Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalářská práce se zabývá rozvojem a vzděláváním manažerů ve výrobní společnosti. Cílem bakalářské práce je definovat skutečný proces vzdělávání v organizaci a porovnat ho s teoretickými východisky. Na tomto základě navrhnout možná zlepšení v procesu systematického vzdělávání, za předpokladu využití nejefektivnějších rozvojových metod. Práce využívá k získání informací kvantitativní i kvalitativní výzkumné metody a to konkrétně dotazníkové šetření a polostrukturovanou formu rozhovoru. This bachelor thesis deals with the development and education of managers at manufacturing companies. The aim of the thesis is to define the real learning process in the organization and compare it with the theoretical. On this basis, suggest possible improvements in the process of systematic learning, provided the most effective use of development methods. The paper uses to obtain information both quantitative and qualitative research methods namely questionnaire and half structured interview.
View/ Open
Collections
- Bakalářské práce - 32163 [585]