Stanovení zatížitelnosti předpjatého železničního mostu přes Chodovskou ulici v Praze
Determination of a load-bearing capacity of the prestressed concrete railway bridge over Chodovská street in Prague
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Svejkovský Jan
Vedoucí práce
Šafář Roman
Oponent práce
Jiří Mikula
Studijní obor
Konstrukce a dopravní stavbyStudijní program
Stavební inženýrstvíInstituce přidělující hodnost
katedra betonových a zděných konstrukcíObhájeno
2016-06-30Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdf
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Diplomová práce se zabývá stanovením zatížitelnosti železničního mostu z atypických dodatečně předpjatých betonových nosníků. Popisuje vlivy zatížení na konstrukci a detailně popisuje vliv předpětí včetně ztrát smršťováním a dotvarováním betonu, relaxací výztuže, třením a pokluzem v kotvách. Dále obsahuje stanovení zatížitelnosti ZLM71. Druhá část práce se zabývá příčinou vzniku šikmých trhlin ve stěnách nosníků ve střední části rozpětí. The diploma thesis is focused on determination of the load-bearing capacity of a concrete prestressed railway bridge in Prague. It deals with effects of action on the structure and describes details of performance of the post-tensioned beam. Friction losses, creep and shrinkage, steel relaxation and draw-in anchors are also taken into account. The second part of the thesis deals with the cause of skew cracks in webs located at the mid-span.
Kolekce
- Diplomové práce - 11133 [460]