Analýza webových portálů pro marketingové strategie
Web Portals Analysis for Marketing Strategies
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Kopecká Eva
Vedoucí práce
Buchtela David
Oponent práce
Hnízdil Petr
Studijní obor
Informační systémy a managementStudijní program
InformatikaInstituce přidělující hodnost
katedra softwarového inženýrstvíObhájeno
2016-06-27Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdf
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tato práce se zabývá měřením aktivit klientů na webových portálech společnosti Trask solutions a.s. Nejdříve jsou uvedeny různé možnosti měření aktivit. Poté pomocí těchto metrik pro měření aktivit klientů jsou zpracována a analyzována data, která odhalují nedostatky měřených portálů. Po zhodnocení naměřených dat jsou navržena možná řešení. Tyto návrhy optimalizace jsou implementovány na reálných portálech. Závěrem jsou sledovány a zhodnoceny dopady navržených řešení. Na základě nově naměřených údajů lze pozorovat, jak optimalizace může zvýšit atraktivitu webu. This Bachelor thesis deals with measuring client activities on web portals maintained by Trask solutions a.s. First the different ways of measuring client activities are listed. Afterwards, with the use of these metrics, data are processed and analyzed, revealing weak spots of monitored portals. Using this knowledge, the optimization plans are suggested. These solutions are implemented into portals. In conclusion the impacts of the designed solutions are monitored and valorised. Based on these newly measured data it's possible to observe how optimization can enhance the attractiveness of a website.
Zobrazit/ otevřít
Kolekce
- Bakalářské práce - 18102 [1724]