Multimodální vizualizace neurologických vyšetření do 3D prostoru
3D Multimodal Visualization for Neurology Screenings
Type of document
bakalářská prácebachelor thesis
Author
Michalík Tomáš
Supervisor
Ježdík Petr
Opponent
Žehra Marek
Field of study
Softwarové inženýrstvíStudy program
InformatikaInstitutions assigning rank
katedra softwarového inženýrstvíDefended
2016-06-27Rights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdf
Metadata
Show full item recordAbstract
Tato práce se zabývá návrhem a implementací prohlížeče lékařských zobrazovacích technik pro virtuální realitu. Aplikace je implementována ve frameworku Unity3D s použitím Google Cardboard API. Externí část této aplikace je implementována jako doplněk do aplikace 3D Slicer. Hlavními prvky navržené aplikace jsou: vykreslování volumetrických dat, vykreslování více volumetrických dat zároveň, vizualizace iEEG, zobrazení standardních řezných rovin volumetrických modalit, základní manipulace s 3D modelem, načítání dat z aplikace 3D Slicer a základní grafické rozhraní pro virtuální realitu. Aplikace byla testována na telefonu se systémem Android a dále v editoru aplikace Unity3D v simulačním módu Google Cardboard. This thesis is devoted to design and implementation of medical imaging viewer for virtual reality. The application is implemented in Unity3D framework with Google Cardboard API and its external part is implemented as a scripted extension for 3D Slicer. Key features are volume rendering, multi-volume rendering (e.g. MRI, CT), iEEG data visualization, multi-planar reconstruction of volumetric modalities, basic 3D model manipulations, data retrieval from 3D Slicer and basic GUI for virtual reality. The application was tested on Android phone and inside of Unity3D Editor with Google Cardboard simulation mode.
View/ Open
Collections
- Bakalářské práce - 18102 [1729]